ســامــانــه پیام کوتاه ســهــنـــد

Demo

امکان تماس ویدئویی رایگان به اپلیکیشن فیسبوک مسنجر آمد

فیسبوک بعد از اسکایپ به جمع اپلیکیشن های رایگان برای برقراری تماس ویدئویی پیوست. شبکه اجتماعی فیسبوک به تازگی از قابلیتی بزرگ برای اپلیکیشن معروفش – فیسبوک مسنجر- پرده برداشته است. این قابلیت به کاربران میلیونی این اپلیکیشن اجازه می دهد از هرجای دنیا با دوستان و آشنایان خود تماس ویدئویی برقرار کنند.

برای دسترسی به این امکان روی آیکون ویدئو در گوشی بالا، سمت راست در صفحه ارسال پیام، اشاره کنید، بالافاصله تماس صوتی با مخاطبتان آغاز خواهد شد. این قابلیت رایگان که هم از طریق اینترنت LTE و هم WiFi  قابل دسترس است، نه تنها رقیب قدرتمندی برای اسکایپ خواهد بود بلکه اپلیکشین هایی مانند Google hangouts  و FaceTime اپل را نیز به چالش خواهد کشید.

Bc9af7a5d22ccb96da769909314fc3b5d335c66b

فیسبوک در پستی که روز گذشته در بلاگ خود منتشر کرده است می گوید: " امکان تماس ویدئویی در مسنجر به صورت موبایل به موبایل می باشد و حتی اگر سیستم عامل یکطرف iOS و دیگری اندروید باشد، باز هم امکان برقراری تماس ویدئویی برای آنها از طریق فیسبوک مسنجر وجود دارد. تماس ویدئوی مسنجر سریع و بسیار با کیفیت است."

فیسبوک در سال 2011 امکان تماس ویدئویی در کامپیوتر را با همکاری اسکایپ راه اندازی کرد و اکنون این امکان را به طور مستقل به اپلیکیشن محبوب خود اورده است. امکان تماس ویدئویی در iOS و اندروید اکنون در کشورهای زیر وجود دارد: بلژیک، کانادا، کروآتیا، دانمارک، فرانسه، یونان، ایرلند، لائوس، لیتوآنی، مکزیک، نیجریه، نوروی، عمان، پلند، پرتغال، امریکا، بریتانیا و اوروگوئه.

فیسبوک قول داده تا این امکان را در ماه های آینده به گوشی تک تک کاربران در سرتاسر دنیا بیاورد.

کليه حقوق اين سايت متعلق به سهند پیامک مي باشد.