ســامــانــه پیام کوتاه ســهــنـــد

Demo

ایجاد و راه اندازی بات (ربات) تلگرام

درباره تلگرام و بات (ربات) هوشمند آن

تلگرام یک نرم افزار شبکه اجتماعی است که با استفاده از موبایل، تبلت، مرورگر یا سیستم عامل های دسکتاپ میتوان از آن استفاده کرد. همچنین در صورت فعالسازی تلگرام روی موبایل یا تبلت شما میتوانید از نسخه دسکتاپ آن نیز بهره ببرید نرم افزار قدرتمند تلگرام این امکان را به کاربران خود میدهد تا با استفاده از وب سرویس هوشمند و بسیار کاملی که در اختیار کاربران قرار داده است بتوانند اقدام به ایجاد روبات های هوشمند با کاربردهای متفاوت نمایند.

 

telegram 

مزایا و کاربردهای استفاده از Bot(ربات) هوشمند تلگرام

با استفاده از Bot(ربات) هوشمند تلگرام این امکان وجود دارد تا یک سیستم پاسخ دهی و مدیریتی اتوماتیک ایجاد کرد که به صورت اتوماتیک با کاربر در ارتباط باشد .

برخی از قابلیت های Bot(ربات) هوشمند تلگرام :

تعریف پیغام خوش آمد گویی

تعریف کلمات جهت پاسخگویی اتوماتیک

تعریف سیستم عضویت و لغوعضویت

امکان ارسال متن ، تصویر ، ویدئو و فایل به اعضا

دردسترس بودن 24 ساعته

ایجاد سرویس پشتیبانی

و...

Bot(ربات) هوشمند تلگرام یک سرویس رایگان هست! چرا باید برای ایجاد آن هزینه بپردازیم؟

تلگرام فقط بستر ایجاد یک بات را در اختیار شما قرار خواهد داد و استفاده از دیگر قابلیت ها مانند پاسخگویی اتوماتیک ، تعریف سیستم عضویت و لغوعضویت و... نیازمند برنامه نویسی می باشد که بهره گیری از این قابلیت ها نیازمند هزینه می باشد.

Bot(ربات) هوشمند تلگرام مناسب برای کسانی است؟

Bot(ربات) تلگرام هیچگونه محدودیت شرایطی ندارد و شما با توجه به نیاز خود قادرید بات مورد نظر خود را تعریف و شخصی سازی نمایید . از نمونه های بات های هوشمند تلگرام به سرویس های فال روز ، دریافت لیست پروازهای آژانس، دریافت نرخ طلا و ارز، دریافت اخبار روزانه و... میتوان اشاره کرد.

Bot(ربات) هوشمند خود را ایجاد کنید.

جهت سفارش ایجاد Bot(ربات) هوشمند تلگرام در صورت تمایل می توانید با ما در ارتباط باشید ، همچنین بزودی امکان ایجاد Bot(ربات) به صورت آنلاین جهت ایجاد و مدیریت ربات تحت وب امکان پذیر خواهد شد.

کليه حقوق اين سايت متعلق به سهند پیامک مي باشد.